
تبعیض بین دانشآموزان نهتنها موجب ناراحتیشان میشود؛ بلکه مشکلات زیادی را نیز برای آنها ایجاد خواهد کرد. در اولین نگاه، تبعیض گذاشتن بین دانشآموزان باعث میشود کودک حس خوبی نسبت به مدرسه و معلم نداشته باشد و در نتیجه با علاقه درسهایش را دنبال نکند. وقتی برخورد معلم با همه بچهها یکسان نباشد، کودکی که مورد بیتوجهی قرار میگیرد اعتماد به نفسش را از دست میدهد و دیگر حاضر نیست در کارهای گروهی شرکت کند. البته هرچه بچهها کوچکتر باشند، این تاثیرات نیز بیشتر مشاهده میشود، چون بچههای کوچک علت اصلی رفت...
ادامه مطلب